Familie-Părinţi/Alimentatie sanatoasa

Cum sa mananci CORECT in functie de FORMA corpului

17 mai 2017, , Vizualizări: ...

Nu toate corpurile sunt la fel, drept pentru care nu toti oamenii ar trebui sa manance la fel. Unele femei au tendinta de a forma straturi de grasime in jurul taliei, in timp ce la altele grasimea se depoziteaza in jurul coapselor si soldurilor.

 

Iata cum sa mananci corect in functie de forma corpului.

 

  1. Forma rectangulara

Aceasta forma este caracterizata prin solduri inguste si talie nedefinita. Desi sunt sanse mici ca acest tip de persoana sa se ingrase, este recomandat, totusi, sa consume grasimi sanatoase (avocado, migdale, somon) si proteine din plante. Indiferent cat ai fi de slaba, nu ignora dieta sanatoasa. Ai grija si la dulciuri!

 

 

  1. Forma de mar

Femeile cu corpul in forma de mar au tendinta sa se ingrase in jurul taliei. Lor le este recomandat sa manance putin si des alimente bogate in fibre, fructe, legume, vitamina C si lactate cu un continut scazut in grasimi. Evita alimentele care baloneaza (painea, fast food si cruciferele).

 

 

  1. Forma de para

Femeile cu corpul in forma de para au soldurile mai generoase decat bustul. Pentru o astfel de silueta, problema este retentia de apa. Este indicat sa consume carne, peste, produse lactate si alimente bogate in proteine. Fructe precum ananasul si pepenele sunt excelente pentru eliminarea toxinelor care incetinesc metabolismul, mai ales daca sunt combinate cu ceai verde.

Evita alimentele sarate si procesate (paine, paste orez) si alege variantele integrale ale acestora.

 

 

  1. Clepsidra

Desi multe femei isi doresc sa aiba un corp de clepsidra, in realitate, cele care au aceasta forma stiu ca au tendinta sa se ingrase peste tot. Posesoarele acestui corp au tendinta sa aiba probleme cu glicemia, de aceea lor li se recomanda alimentele cu un index glicemic mic, pe care sa le consume des (5-6 mese pe zi), in cantitati mici. Evita alimentele procesate (paine, paste orez) si alege variantele integrale ale acestora. Nu uita de fructele si legumele proaspete si nici de proteinele slabe.

 

 

Sursa: brightside.me

Foto: pixabay.com

Cuvinte cheie: , , , , ,

Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro
Gama completa de triciclete pentru copii pe Nichiduta.ro

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Comenteaza

Meniu