PARALIZATE pentru că au luat anticoncepţionale! Medicii trag un semnal de alarmă

14 iunie 2012, , Vizualizări: ...
sfatulparintilor.ro - PARALIZATE pentru că au luat anticoncepţionale

Trei tinere din Iaşi ar putea rămâne paralizate după ce au luat anticoncepţionale şi au făcut tromboflebită cerebrală.

 

Numai în ultima lună în Iaşi s-au înregistrat trei cazuri. Tinerele au ajuns la spital cu crize de epilepsie şi paralizii. Medicii le sfătuiesc să se prezinte de urgenţă la medic dacă au o durere de cap inexplicabilă, căci aceasta este una dintre simptome. Tinerele au ajuns în stare gravă la Spitalul Prof. Dr. Nicolae Oblu (Neurochirurgie)  din Iaşi, după ce au luat anticoncepţionale, scrie bzi.ro.

 

Pacientele au fost diagnosticate cu tromboflebita cerebrală, un vas de sânge important din creier fiind blocat din cauza unui cheag de sange. Medicii spun că administrarea de anticoncepţionale trebuie sa se faca numai la recomandarea medicului de specialitate, iar pacientele au obligatia de a respecta dozele astfel incat sa evite aparitia acestei afectiuni, tromboflebita cerebrala.

 

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET:

Cuvinte cheie: , , ,

Scrie și tu
Nu necesită conectare click aici pentru toate intrebarile
Aboneaza-te
la Newsletter-ul zilnic
Primeste pe mail noutatile Sfatulparintilor.ro

Recomandări

Cele mai noi

Vezi cele mai noi 100 de articole

Cele mai citite din categorie

Comentarii (1)

  1. 27ralu spune:

    Daca le luau dupa prescriptia medicului,nu ajungeau in starea asta.de multe ori tinerele cred ca anticonceptionalele le pot lua dupa ureche.chiar asa de greu e sa mergi la medic sa ti le prescrie?

Comenteaza

Meniu